Selasa, Januari 15, 2013

..bila hujan membasahi bumi.....





terlupa yg saya ada blog...dek kerana terlalu sibuk dah lama tak update blog..mula-mula.masuk di sini, saya lihat penuh dengan sawang dah lama tak update blog...lama juga nak sapu-sapu nak bersihkan blog usang yang dah bersawang ini..:), terima kasih kepada sahabat2 yg sudi masuk sini..sama ada secara sengaja atau tak sengaja..terima kasih banyak...

sibuk pun ada....mood untuk update yg hilang entah ke mana pun ada juga bersarang dlm diri ini..susah juga nak kembali dan alhamdulillah mlm ni berjaya juga saya update blog..

pic di atas atas yg saya sempat rakam saat hujan yg sungguh lebat petang tadi..takut dengan hujan yg sangat lebat petang tadi...hujan yang diselang seli dengan ribut yg sungguh kuat..Ya Allah....syukur tak diterbangkan atap2 rumah wp di depannya abis pagar-pagar dan warung2 disekitarnya habis diterbalikkan ribut..

syukur alhamdulillah....

2 ulasan:

  1. dah lama tak jenguk sini!!! hurmmmm...sihat ke incik BU?? napa lama tak update?? kmana hilangnya mood tuh?? huhuhu

    BalasPadam
  2. terima kasih buat cik sue yg sudi singgah blog saya ni.. entahlah ke aman perginya mood saya yg hilang tuuu...

    tq singgah komen..

    BalasPadam

t

k