Khamis, Februari 16, 2012

[Hebat] Lelaki ini kahwin dengan 2 kembar sekaligus


Mr Wichai (Tao), 24 tahun, dari Samut Songkram, kehidupan nya menjual barang-barang terpakai telah berkahwin dengan dua kembar gadis cantik, Ms Sirintara dan Ms Thipawan (22) sekaligus.

Mr Wichai, telah berkahwin dalam suatu upacara untuk pernikahan itu secara serentak. Mr Wichai mengatakan bahawa dia tidak melihat banyak masalah dalam melakukan tugas-tugas perkongsiannya dengan dua isteri.

Mr Wichai berkata bahawa dia telah berteman baik dengan gadis kembar tersebut sejak mereka masih kanak-kanak lagi.
‘Ketika saya dewasa, saya berjalan lmelalui rumah mereka setiap pagi dan cuba memutuskan untuk diri saya, mana yang paling saya sukai, tetapi ini mustahil – saya suka mereka berdua – dan saya tidak boleh menentukan salah satu dari mereka untuk hidup bersama.

Sampai pada satu hari ketika saya tidak boleh menahan lagi dan sedikit kecewa , akhirnya saya mengatakan kepada mereka,’ Saya cinta kamu berdua dan ingin berkahwin dengan kamu berdua”
Ternyata Mr Wichai yang beruntung, kedua gadis mengakui untuk bersumpah bersama dan ingin berkahwin dengan satu lelaki yang sama.

‘Awalnya tidaklah mudah, dengan gossip tetangga, tapi keluarga kembar memahami, dan mendukung sepenuhnya,Mereka hanya mencintai seorang jejaka.

Mr Wichai hidup bersama dengan dua gadis kembar di rumah keluarganya setelah pernikahan, dan ibunya dengan bangga telah mempersiapkan dua buah kamar untuk yang mereka yang baru menikah.

Ketika ditanya tentang aturan tidurnya, Mr Wichai menjawab dengan sambil tersenyum.
‘Tentu saja tidak ada masalah! Selama tiga malam dalam seminggu, saya akan tidur dengan Thipawan dan tiga malam lagi dengan Sirintara. Dan setiap hari Sabtu, kita akan tidur bersama-sama ‘


** jarang berlaku mcm ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

t

k