Sabtu, Jun 15, 2013

[ 12 gambar ] Pesta Muzik Peringkat Negeri, Syabas Untuk Sekolah Saya..!

Tanggal 12/6/2013 yang lalu berlangsungnya Pesta Muzik Peringkat Negeri Sembilan bertempat di SMK Kampung Si Rusa, Port Dickson. Walaupun gagal mencapai tempat 3 terbaik namun kesungguhan para guru yang melatih murid-murid untuk membentuk pasukan tarian sekolah sangat membanggakan. Syabas kepada semua murid yang berjaya menaikkan nama sekolah hingga ke peringkat negeri. Tak apa..tahun depan kita cuba lagi..ini baru permulaan.. Terima kasih kepada jurulatih cikgu Bida, Cikgu Siti Fatimah dan Cikgu Nor Suraya yang tak jemu2 melatih pasukan sekolah saya ini hingga mencapai ke peringkat negeri..Syabas..!



Psukan sekolah saya sedang membuat persembahan


memang best


sugguh berbakat sekali


sedang menunggu untuk membuat persembahan


antara sekolah yang terpilih menyertai


persaingan yg cukup sengit


memang berbakat


sebelum berangkat ke tempat pertandingan, posing dulu.!


kembar yang berbakat..


Siti Zahra, Aiman dan Hakimie


Gaya seperti juara...!


pasukan tarian sekolah saya

6 ulasan:

  1. assalam,

    comel2 anak2 ni...mereka lah bakal pelapis satu hari nanti..

    BalasPadam
    Balasan
    1. wasalam....InsyaAllah..tulah yang diharap2kan..Aamin.

      Padam
  2. alahai..mesti comel kan persembahan diorg..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe betul tu nik ros..bangga saya dengan kebolehan anak murid saya.:)

      Padam
  3. tahniah dpt no. 4




    BalasPadam

t

k