Khamis, Mei 17, 2012

Final Piala FA Kelantan vs Sime Darby: Peluang Kelantan Cerah Menjuarai Piala FA Sabtu ini..





Pastinya tumpuan peminat2 bola sepak Kelantan dan juga peminat2 bola sepak tanah air umumnya akan bertumpu kepada Perlawanan Akhir Piala FA Sabtu ini, apa bila pasukan The Red Warriors akan menentang pasukan kelab yang semakin menonjol kini, Sime Darby di Satdium Nasional Bukit Jalil 19/5/2012 ini.

Saya mengharapkan kemenangan yang pada perlawanan akhir Sabtu ini selepas tewas di tangan Terengganu 2-1 tahun 2011 dan tewas juga pada Negeri Sembilan pada tahun 2010.

Dijangka kan seramai 90,000 penyonkong kedua-dua pasukan akan menenuhi stadium sabtu ini ( 60,000 Kelantan  dan 30,000 Penyokong Sime Darby) dan sangat-sangat mengharapkan perlawanan akhir nanti akan menjanjikan suatu perlawanan akhir yang cukup hebat, pastinya akan tercatat di dalam tinta bola sepak Kelantan dan negara kita Malaysia, amnya..

Saya mendoakan Kelantan akan menang pada final kali ini selepas 2 tahun gagal meraih kejayaan....Amin. sesiapa yang tak sempat nak ke Stadium Nasional Bukit Jalil, pihak RTM dan Astro di saluran 801 akan menyiarkan siaran secara langsung pada malam tersebut..







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

t

k