Khamis, Ogos 23, 2012

Inilah Nong Poy : Lelaki yang paling cantik di dunia



Jika pertama kali korang melihat model ni, konpem ramai fikir model ini adalah seorang perempuan. Jangan tergoda dengan kecantikan dia dan jangan sesekali mintak nom telefon sebab nak mengorat. Disebalik kecantikannya yang dimilikinya, sebenarnya Nong Poy Treechada adalah seorang lelaki yang telah melakukan pembedahan kelamin pada usia 17 tahun.

Nong Poy lahir di Phang Ngai,Thailand pada 5 Oktober 1986 sebagai seorang lelaki. Dia memiliki ketinggian 171 cm, ukuran badan 33-24-36 dan berat 48 kg. Masalahnya dia berkeinginan untuk menjadi seorang wanita kerana dia rasa Tuhan menciptakan dirinya lebih sesuai menjadi seorang perempuan berbanding lelaki berdasarkan bentuk badan yang dimilikinya. Dia berasa kecewa kerana terpaksa berpura-pura berkelakuan sebagai seorang lelaki didepan ibu bapanya walaupun dia sudah lama bermimpi untuk menjadi seorang perempuan.

Ketika dia berumur 17 tahun, Nong Poy nekad untuk melakukan pembedahan jantina menjadi seorang perempuan. Walaupun terpaksa menanggung sakit dan terpaksa mengeluarkan wang yang banyak untuk kos pembedahan tersebut, tapi dia tak peduli dengan kesakitan tersebut demi mencapai impiannya itu. Baginya, rasa sakit itu dianggap berbaloi. Akhirnya,pembedahan itu berjaya mengubah dirinya daripada seorang lelaki menjadi seorang perempuan yang jelita. Berikut merupakan hasil daripada pembedahan tersebut yang bertahan sehinggalah ke hari ini:





Lelaki kena berhati-hati pilih pasangan kerana boleh terkeliru dengan pondan sebab ada setengah pondan lebih cantik dari perempuan. Lelaki yang bercinta dengan pondan ne samalah tergolong dalam lelaki jenis kaum Nabi Luth. Kepada golongan pondan, bertaubatlah sementara pintu taubat masih terbuka. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

t

k