Isnin, Ogos 27, 2012

Calon Pilihanraya Presiden Amerika Syarikat...Seorang Zombie!


Pilihanraya sesebuah negara sememangnya penting dalam penyusunan semula struktur pemerintahan sesebuah kerajaan..Lazimnya, bagi calon yang ingin bertanding kerusi dalam pilihanraya, syarat yang paling penting sekali adalah, mereka mestilah seorang manusia..Namun, di Amerika Syarikat, telah wujud calon pertama dari kalangan 'mayat hidup' atau lebih dikenali sebagai "zombie"..Nak tahu sama ada calon ni betul-betul zombie atau bukan, meh baca kat bawah ni..

Bahang pilihanraya calon Presiden semakin hangat di Amerika Syarikat. Pada minggu ini, Barack Obama, calon Parti Demokrat dan Mitt Romney, calon Parti Republikan akan disertai oleh seorang calon lain. Kali ini beliau akan mewakili golongan mayat hidup.

Calon tersebut yang mempunyai nama yang unik iaitu Zombie, secara rasminya akan turut serta dalam bertanding sebagai calon Presiden Amerika Syarikat. Pilihanraya pada tahun 2012 kali ini akan menjadikan suasana menjadi lebih menarik berikutan penyertaan calon yang berasal daripada San Diego ini.

Zombie bersama dengan 'isteri manusianya', Patti Morgan Zombies akan turut berkumpul lawatan pra-pilihanraya di negera ini. Dengan membawa imej zombie, beliau akan melawat enam bandar utama termasuk Tampa dan Charlotte, di mana beliau akan menyampaikan mesej mengenai zombie di Kongres Republikan dan Demokrat.










2 ulasan:

  1. KALAU JADI PRESIDENT.. MMANG HANCUR DUNIA KITA KASIH JADI ZOMBIE PRESIDEN

    BalasPadam
  2. SYE RSA KLAU ZOMBIE JDI PRESIDEN TAK BLEH LA SBAB NNTI DNIA KTA KAN JADI BNYAK ZOMBIE...

    BalasPadam

t

k