Khamis, Ogos 16, 2012

9 BAYI PALING AJAIB YANG PERNAH LAHIR DI DUNIA



Setiap hari, beratus-ratus ribu bayi lahir dan kebanyakan mereka adalah dianggap normal.Jarang, ada kes di mana bahawa bayi adalah beberapa bentuk kelainan. Ada yangmenyebutnya keajaiban bayi mereka dan lain-lain menyebut mereka kemalangan genetik.Ini adalah beberapa kes yang cukup unik. Anda boleh memutuskan sama ada merekakemalangan atau mukjizat.



9. Bayi dengan 16 Jari
Anak kecil ini lahir di Cina pada tarikh 5 November 2008, ia memiliki 8 jari pada setiap kaki dan tidak ada ibu jari pada kedua tangan.


8. Bayi dengan 4 lengan dan 4 kaki




7. Bayi berkepala dua
Pada tahun 2008, seorang bayi lahir di Bangladesh dengan dua kepala.


. Bermutasi Bayi
Bayi ini lahir pada tahun 2006 

dengan kedaan yang disebut anencephaly. Apakah ada hubungannya dengan pembentukan otak yang tidak tepat atau tidak lengkap.


5. Bayi dengan jenis ichthyosis Harlequin
bayi lahir di Gilgit, Pakistan lahir seperti kulit Harimau pada March 2010. . Bayi itu meninggal sesaat setelah melahirkan

4. Bayi terkecil di dunia
Amillia Taylor dicatat untuk menjadi bayi terkecil yang pernah lahir d

3. Bayi Kembar Dua Berbeza Warna Kulit
Hal ini sangat menarik. Sama orang tua, tanggal yang sama lahir, rahim yang sama namun warna kulit yang berbeza. Kedua anak-anak (Kaydon dan Layton Richardson) baru saja menyambut hari lahir pada julai 2010

2. Satu tahun hamil tua


1. Hidup Selepas Di sahkan Mati
Keajaiban terbesar dari semua. Bayi pramatang dinyatakan meninggal setelah lahir namun secara ajaib, dua jam kemudian bayi itu hidup dengan baik dan sehat.
Anda mungkin juga meminati:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

t

k