Khamis, September 20, 2012

( 18SX ) Video Pasangan Melekat Setelah Melakukan Zina









Kejadian berlaku di Nairobi,Kenya,seorang wanita telah berlaku curang terhadap suami nya,kisah ini bermula ketika wanita itu dan teman lelakinya sedang enak bersenggama dan asyik menikmati ,tiba tiba mereka dikejutkan dengan sesuatu yg tak diduga.

Mereka diserbu oleh suami dan orang ramai dalam keadaan zakar lelaki itu tersangkut dalam kemaluan perempuan dan tidak boleh dicabut serta disaksikan ratusan orang yg menunggu di luar bilik,menurut saksi yg di temubual,si suami telah lama mengetahui kegiatan isterinya itu,akibat sudah tidak tahan dengan perangai dan sikap isterinya itu,beliau telah mengupah seorang tukang sihir (voodoo)untuk menjampi pasangan itu,

Dalam kekecohan itu,si suami menuntut sejumlah gantirugi dan pampasan,setelah persetujuan diperolehi,maka si suami pun memanggil seorang paderi bagi memisahkan pasangan itu.Sebelum itu pihak polis telah cuba untuk mencabut,tetapi semakin kuat zakar lelaki itu ditarik,semakin kuat pula vagina wanita itu mencengkam hebat.


Kejadian seperti ini pernah berlaku di Malaysia

SIBU, 14 Ogos: Sepasang kekasih terpaksa mendapatkan rawatan setelah kedua-dua mereka 'melekat' pada satu sama lain ketika mengadakan hubungan seks.

Kejadian itu dipercayai berlaku pada di sebuah tempat di Pantai Mukah.

Terdahulu, pasangan tersebut yang tidak mempunyai pilihan lain terpaksa memaklumkan kejadian itu kepada rakan mereka untuk mendapatkan bantuan.

Tersentak dengan kejadian itu, rakan pasangan tersebut kemudian menyelimut kedua-dua mereka dengan menggunakan kain sebelum dikejarkan ke hospital Mukah.

Sementara itu kakitangan perubatan di sini yang dimaklumkan mengenai kejadian itu telah bersiap sedia untuk membantu memberikan rawatan.

Bagaimanapun, kenderaan yang membawa pasangan tersebut berpatah balik semula ke Mukah apabila kedua-dua mereka pulih daripada serangan kekejangan otot yang menyebabkan mereka akhirnya terpisah.

Menurut sumber, pasangan terbabit berusia dalam lingkungan 30-an dan masing-masing telah mendirikan rumah tangga.

Difahamkan, pasangan kekasih tersebut sering keluar bersama ketika suami wanita terbabit keluar bekerja di tempat lain.

Turut difahamkan suami wanita terbabit yang merasakan isterinya berlaku curang, telah mendapatkan khidmat bomoh untuk mengenakan kedua-dua mereka.

Pengerusi Persatuan Perubatan Malaysia, cawangan Sibu Dr. Hu Chang Hock ketika dihubungi mengesahkan kejadian seumpama itu pernah berlaku dan dikenali sebagai "varinismus do pccur".

"Kejadian seumpama itu boleh berlaku ketika pasangan yang mengadakan hubungan seks berada dalam situasi kemuncak syawat," katanya.

Insiden terbabit dikatakan telah tersebar secara meluas serta menjadi buah mulut di Mukah, menyebabkan ada yang menghubungi wartawan untuk mendapatkan pengesahan

p/s : Moralnya jangan sesekali melakukan zina..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

t

k