Khamis, Julai 26, 2012

4 kelebihan suami yang berisi..wanita dan bakal-bakal isteri perlu tahu..






jodoh ditangan tuhan..kadang2 tu, kita nampak isteri seseorang tu tak tinggi mana, pendek je, tapi dapat suami yang mak..aii..tingginya..6kaki 2 inci.., tinggi tu.., ada pulak tu isterinya berkulit putih suaminya pulak kulitnya gelap..semua itu adalah ketentuan Allah swt..

sama juga kalau-kalau isteri-isteri yang berjodoh dengan suaminya yang montel ( atau berisi), sebenarnya, suami yang berisi ni TERLALU BANYAK KELEBIHANNYA...siapa2 yang belum kwin tu..berdoalah agar dapat suami yang montel2 dan beisi..

antara kelebihan-kelebihannya adalalah seperti berikut :

suami2 yang berisi ni selalunya mempunyai perut yang besar..jadi kalau isteri tak abis makan nasi tu, boleh suami yang tolong abiskan...sekaligus mengelakkan berlakunya pembaziran..membazirkan perangai syaitan.....:))

kalau tengah-tengah berehat di depan tv kat rumah tu, terasa isteri nak baring, suami yang berisi dan montel boleh dijadikan bantal..jimat masa tak yah nak bangun masuk bilik ambil bantal...:))))

kalau tengah berjalan-jalan dengan suami yang berisi tu, tiba-tiba hujan turun, dan payung pulak lupa nak ambil dalam kete, suami yang berisi boleh dijadikan payung sementara mencari tempat berteduh.

kalau tergelincir dan jatuh bersama suami yang berisi ni, tak perlu susah payah nak fikir pasal keadaannya sangat kerana apa? Ya...kerana kemontelannya tu membolehkan suami bergolek dengan laju dan mengurangkan kecederaan pada suami... silap2 si isteri boleh tumpang landing atasnya...:))))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

t

k