Jumaat, Julai 08, 2011

Gadis Ini meninggal dunia setelah pertama kali di cium kekasihnya [ ciuman maut ]




Jemma Benjamin ini merupakan warga negara England. Dia meninggal dunia beberapa saat setelah bercium dengan kekasihnya untuk pertama kali.

Jemma yang berumur 18 tahun berciuman dengan kekasihnya yang juga teman kuliah Daniel Ross, 21 tahun, di rumah Daniel setelah pergi keluar bersama.
Dari hasil diperiksa Jemma meninggal kerana kelainan keadaan jantung yang biasa dikenal sebagai SADS - Sudden Arrhythmic Death syndrome - yang setiap tahunnya membunuh 500 orang di England.

Daniel yang baru 3 bulan mengenal Jemma, berusaha seboleh mungkin untuk menyelamatkannya sebelum paramedik datang. Daniel mengatakan bahawa dia dan Jemma baru saja pergi ke bar untuk mencari makanan dan minuman namun harus kembali kerumah kerna kad kreditnya tertinggal, setelah sampai dirumah dia dan Jemma berciuman di lorong pintu depan kemudian kedapur dan kembali ke ruang tamu dan duduk disofa, namun tiba-tiba kelopak mata Jemma mulai terkulai dan mulutnya berbuih. Daniel kemudian menelofon 999 dan melakukan CPR yang diajar melalui telefon, namun jemma tidak dapat diselamatkan.


sumber: http://www.dailymail.co.uk/health/ar...condition.html



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

t

k